sobota, 15 grudnia 2018

O cudach


Starzec śmiejąc się mówi do mnie. Wczoraj hustałem się na huśtawce. To cud, że nie robiłem tego od stu lat. Huśtanie się jest cudem. I gdy tak się huśtałem przyszło do mnie, że wszystko jest cudem.
Cudowność jest normalna na pewnym poziomie … wtedy wszystko jest ocudowne.
Sama normalność też jest cudem. Natura jest cudem, śmiech jest cudem, wszystko jest cudem.
Wiesz, co? Nie spotkałem jeszcze niczego, co nie byłoby cudem. Hihihi.
Cudowność jest wszędzie. Może być tylko odkryta, albo nieodkryta …
I odkryłem jeszcze jedno: huśtajàc się żyjesz. Tak, to rytm życia: góra - dół, przód - tył, lewo - prawo, cierpienie - radość, miłość - strach, śmiech i …
Gdy to rozumiesz, wtedy się smiejesz, w każdej chwili się śmiejesz.

Piotr Kiewra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane a linki i spam usuwane